Яєчний порошок

Яєчний порошок - являє собою концентрований харчовий продукт, виготовлений із курячих яєць висушуванням яєчної маси (белка и жовтка) разом.

 Замінник:  1 кг сухого яєчного  порошку відповідає приблизно 85-90 свіжим курячим яйцям.

Яєчний порошок відрізняється від яєць тим, що:

  • не містить сальмонелу і є повністю безпечним продуктом, що містить антибактеріальний захист
  • має довгий термін зберігання
  • зберігає всі корисні властивості яєць
  • простий у використанні.

Яєчний порошок використовують у виробництві:

  • кондитерських виробів,
  • хлібобулочних виробів,
  • при виробництві локшини
  • м'ясних напівфабрикатів.

Основними аргументами при використанні сухих яєчних продуктів є:

  • полегшення і прискорення технологічного процесу,
  • підвищення санітарного рівня власного виробництва, зниження енерговитрат,
  • зменшення необхідних виробничої площі, стабільність якості готових кондитерських виробів,
  • не вимагає особливих умов зберігання
  • смакові якості не поступаються свіжим яйцям

Зберігати яєчний порошок в розведеному вигляді неможливо.
Яєчний порошок різних птахофабрик може відрізнятися:

  • по окремим органолептичними властивостями
  • за фізико-хімічними властивостями

У зв'язку з:

  • кліматичними особливостями регіону розташування птахофабрики
  • використовуваними кормами
  • типом сушіння яєчного порошку і ін.

Органолептичними методами оцінюються такі показники яєчного порошку:

Консистенція яєчних порошків повинна бути порошкоподібна, без грудочок (допускається з легкораздавлівающіміся грудочками);

Колір сухого яєчного порошку - світло-жовтий, однорідний по всій масі;

Смак та запах натуральний - властивий висушеному яйцю, без сторонніх присмаків і запахів, в тому числі підгоріле.

За фізико-хімічними показниками яєчний порошок повинен відповідати наступним нормам:

  • не більше 7% вологи (при зберіганні - не більше 8,5%);
  • кислотність в кінці періоду зберігання не повинна перевищувати 10 ° Т; розчинність не менше 85% (в кінці періоду зберігання);
  • вміст жирів і білкових речовин відповідно не менше 35 і 45%,
  • золи - не більше 4% (в перерахунку на суху речовину).
  • У продукті не допускаються бактерії роду сальмонел.
  • Не підлягають реалізації яєчні порошки з стороннім запахом, прогірклі, з сильно зміненим кольором, підмочені, з цвіллю.

При тривалому зберіганні сухих яєчних порошків можуть з'явитися:

  • низька розчинність - результат незворотних змін в протеїнах при сушінні і зберіганні, реакцій меланоидинообразования; розчинність знижується тим більше, чим вищий вміст вологи в порошку і температура зберігання;
  • висока кислотність - збільшення вмісту вільних жирних кислот внаслідок гідролізу жиру, а також утворення вільних кислотних груп в протеїнах (при меланоидинообразования);
  • потемніння кольору (коричневе забарвлення) - результат реакції меланоидинов-освіти і полімеризації продуктів окислення жирів (альдегідів);
  • смак підгорів - наслідок перегріву яєчної маси при висушуванні або зберіганні при високій температурі,
  • залежаний - з'являється при зберіганні при температурі близько 15 ° С,
  • рибний - при розпаді лецитину з утворенням Метиламін і інших речовин, кислий чи сирний - при розвитку молочнокислих бактерій,
  • прогірклий - результат окислювального псування жиру при доступі повітря і підвищеній температурі,
  • здатність збивати.

Ці реакції зумовлюють зміну кольору порошку до жовтого, а іноді і коричневого кольору.

Основними Українськими виробниками Яєчного порошку є"Імперово Фудз" ТОВ, "Овостар» ТОВ, «ЦЯП» ТОВ.

Упаковка та пакувальні матеріали: повинні охороняти яєчний порошок від зволоження, впливу світла, повітря.

Зберігають яєчний порошок: при температурі не вище 20 ° С і відносній вологості повітря не вище 75% до 6 міс., При температурі 2 ° С і нижче і відносній вологості 60- 70% - до двох років.

Новини

Завод Спецій "FOODALLIACE"

Компанія Фудальянс прийняла стратегічні рішення, розвиток власного виробництва і продаж всієї сировини під власним брендом FOODALIANCE SPICE FACTORY LTD.

Переваги:

не залежимо від умов виробників дистрибуційних продуктів, виконуємо довгострокові контракти, просуваємо свій бренд а не чужий, несемо пряму відповідальність за якість продукту, що виробляється, забезпечуємо необхідною якісною документацією і протоколами безпеки продуктів, індивідуально підбираємо продукт за ціною якості згідно контракту зі споживачем.

Важлива інформація

на ринку сухого молока багато пропозицій з ціною нижче в рази ніж у прямого виробника сухого молока, ринок "просить ціну", виробники стратегічних хлібобулочних, м'ясних продуктів намагаються "тримати ціни" при постійному подорожчанні всього сировини, тому "гра з цінами" призводить постачальників не тільки до жорсткої конкуренції, постачальники змушені йти на різні хитрощі за часту молочну суху сироватку видавати за знежирене молоко продаючи в два рази дешевше ніж сухе молоко ДСТУ, наприклад сухе молоко 1,5% ДСТУ на молоко заводах в січні варто по 80грн., а в тендерах на закупівлі прохідні ціни по 40 грн., покупець і продавець в "гонитві за ціною" порушують законодавство, що в підсумку призводить до різних проблем (перевірки контролюючих органів, скасування ПДВ і т.д.).
Завод спецій "Фудальянс" піклується не тільки про власну репутацію і безпеки, турбота про клієнтів-партнерах компанії в пріоритеті для Нас. Тому для споживачів сухих молочних продуктів нами розроблена лінійка аналогів сухого молока як знежиреного 1.5%, так і цілісного 25%, на будь-який запит споживача, продукт пройшов випробування безпеки на мікробіологію і відсутність ГМО, отримані всі необхідні висновки, фізико-хімічні властивості відповідають нормам ТУ. 23.02.2021р.

Співробітництво

За роки роботи на ринку України ми сформували надійні та стійкі партнерські відносини як з підприємствами харчової промисловості, так і з виробниками харчової сировини та інгредієнтів. Разом з тим ми завжди зацікавлені в збільшенні числа наших партнерів. Клієнтам ми готові запропонувати широкий асортимент пропонованої продукції, оптимальні ціни, відстрочку платежу і товарний кредит. Для нових постачальників, зацікавлених в роботі на даному ринку, у нас розроблені програми по впровадженню нових видів продукції і збільшення обсягів продажів в разі присутності продукту на ринку.